choklad-brudarna

Alla inlägg under april 2013

Av Jori Jacobsson-Lind - 8 april 2013 19:30

De va ett tag sen du svara insåg jag nu.. kom på att jag kanske skulle skriva oxå lixom ^^

Jaa ivrighet är ju inte våran bästa egenskap precis.. Nä tyvärr så vet man ju aldrig hur långt det blir, men man får väl hoppas! Aja, vi tar det som de kmr.. 

Gumms, du suger inte! Dessutom har du utvecklat dig asmkt bara under dethär året! Hihi tack, kul att du tycker att jag är bra :3 På tal om de så var fotokursen idag, första gången. Jag var ensam bland åtta andra 50+are, men alla verkar trevliga så de blir nog bra! Hursomhelst så lärde jag mig en del och jag hoppas på att få lära mig mycker mer! De e ju så mycket..   

Du är ju frisk nu, så dedär löste sig iaf. Se nu till att hålla dig frisk innan resan, shit ni åker ju snart!!

Tack för i lördags, BTW. Vi måste verkligen plugga tsm oftare! Bara hör av dig om du har mkt läxor o du vet att din mamma kommer störa dig, Klart du måste få tid o plugga lixom!

Bara 11 dagar kvar nu, sen får vi reda på om jag kommit in på bild elr inte.. Jag ringer dig eller nått när jag vet!

Du får ha de så bra, pusspuss    

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards