choklad-brudarna

Direktlänk till inlägg 3 mars 2013

de va de sportlovet de!

Av Jori Jacobsson-Lind - 3 mars 2013 17:51

Hej gumms! Kom på att jag kanske skulle svara på bloggen   men vi har ju träffats så mycket så de har lixom inte varit någon ide.. Tack som fan för skitroliga dagar bby!   Tycker det ska va lov oftare...


De där med Axel. du har rätt, hade jag tyckt om honom så hade jag vetat det. Så, vi skiter i honom. Den "rätta" dyker väl upp när han dyker upp. kan man ju hoppas på iallafall. aja. 


Jaha, vad ska jag nu skriva om? ^^ Hahah.. Juste, kollar du om du kan få reda på vilket datum det är intagningsprov? Sjukt nervöv över det, fast ändå inte! Jag vill lixom träffa alla o ha det gjort! Så jag längtar faktiskt.. dessutom får jag ju träffa dig!   


Nu ska mamma typ ha datan, så det blev kort inlägg. aja, PUSS   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jori Jacobsson-Lind - 14 juni 2013 12:59

Hej gumms, nu va det ett jävligt bra tag sen vi skrev på bloggen så ja nu bestämde jag mig för att bara skriva ALLT. Det kommer inte va så positivt bara så du är beredd.. Ja nu är det sommarlov, första dagen på lovet körde mamma mig akut till sjukh...

Av Jori Jacobsson-Lind - 8 april 2013 19:30

De va ett tag sen du svara insåg jag nu.. kom på att jag kanske skulle skriva oxå lixom ^^ Jaa ivrighet är ju inte våran bästa egenskap precis.. Nä tyvärr så vet man ju aldrig hur långt det blir, men man får väl hoppas! Aja, vi tar det som de kmr.....

Av Jori Jacobsson-Lind - 25 mars 2013 08:08

Hej, haha så bra då...aa lasertagen va nice! ;) Ja håller med, hatar att vi människor ska va så jävla ivriga när det gäller o hitta LOVEEEE.. ja får iaf hoppas att livet är långt, man vet ju alddrig :S Ja men jag tyckte de va bra det du gjorde.. ...

Av Jori Jacobsson-Lind - 19 mars 2013 19:34

TACK!!   Hade bästa födelsedagen, typ någonsin! Lasertagen måste vi absolut göra om!!   Mm jag vet, och de typ suger.. man vill ju gärna hitta den rätta nu! men vafan, livet e långt!  Så himla skönt att intagnigsprovet är gjort!! Asbra att jag ...

Av Jori Jacobsson-Lind - 9 mars 2013 14:28

GRATTIS GUMMS!!!!!!!!!    Haha aa jag kan ju det...tyvär måste jag säga :/ Jag vet men om du tänker efter så typ alla vuxna som har varit tsm länge har typ hittat varann runt 30..till o med 40. Fatta att man lixom inte hittar rätt förns man e så ga...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards