choklad-brudarna

Direktlänk till inlägg 17 februari 2013

brist på bra rubrik...

Av Jori Jacobsson-Lind - 17 februari 2013 17:45

Hellu! Tar en liten välbehövlig pause i mitt so-skrivande och skriver här istället.

Jag vet att du inte är så bra att sätta dig först, men försök iaf! 


Jaa detdär med Elias har vi ju pratat om. Synd att ni inte träffades för du kanske skulle må bättre av att få ett "avslut" lixom? Veta helt säkert på hur det är, och framförallt hur det blir, om ni kan va vänner eller inte.
Tack för fredags BTW! Jag vet att det blev lite kort men de va lixom inge o göra åt... Frågade förresten mamma om det var något speciellt jag skulle göra på sportlovet och hon sa nej så vi kan va hur mkt vi vill!   

Jag vågar inte säga emot att världens killar missar något så ingen komentar på det.
På tal om ingen komentar, hur är det med martin?   länge sen man hörde något om honom.

Aa håller med dig, det hade vart ascolt om vi hade ett "hemligt" språk som bara vi kunde! snacka om vafan vi ville utan at folk fatta lixom! hm.. vi får hitta på et eget språk, eller så lär jag dig italienska.


Ingen sa något om munnsåret, eller tittade speciellt på det så det var lungt. fast ändå. 

Tack, jag blev asnöjd med mina tänder!   men du har fortfarande snyggast smajl så var inte orolig!


Du.. jag har en fråga.. hur vet man om en kille har mer en kompiskänslor? du har ju mer erfarenhet av killar än jag så tänkte du borde veta.


BTW, hoppas verkligen du vill komma på min.. fest eller vad man nu ska kalla det. orkar inte ha stor fest.. vill bara fira med de närmaste så dethär var lixom enklare. 


Åh, önskar att vi skulle ses snart nu oxå. på sportlovet äre du och jag gumms! PUSS   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jori Jacobsson-Lind - 14 juni 2013 12:59

Hej gumms, nu va det ett jävligt bra tag sen vi skrev på bloggen så ja nu bestämde jag mig för att bara skriva ALLT. Det kommer inte va så positivt bara så du är beredd.. Ja nu är det sommarlov, första dagen på lovet körde mamma mig akut till sjukh...

Av Jori Jacobsson-Lind - 8 april 2013 19:30

De va ett tag sen du svara insåg jag nu.. kom på att jag kanske skulle skriva oxå lixom ^^ Jaa ivrighet är ju inte våran bästa egenskap precis.. Nä tyvärr så vet man ju aldrig hur långt det blir, men man får väl hoppas! Aja, vi tar det som de kmr.....

Av Jori Jacobsson-Lind - 25 mars 2013 08:08

Hej, haha så bra då...aa lasertagen va nice! ;) Ja håller med, hatar att vi människor ska va så jävla ivriga när det gäller o hitta LOVEEEE.. ja får iaf hoppas att livet är långt, man vet ju alddrig :S Ja men jag tyckte de va bra det du gjorde.. ...

Av Jori Jacobsson-Lind - 19 mars 2013 19:34

TACK!!   Hade bästa födelsedagen, typ någonsin! Lasertagen måste vi absolut göra om!!   Mm jag vet, och de typ suger.. man vill ju gärna hitta den rätta nu! men vafan, livet e långt!  Så himla skönt att intagnigsprovet är gjort!! Asbra att jag ...

Av Jori Jacobsson-Lind - 9 mars 2013 14:28

GRATTIS GUMMS!!!!!!!!!    Haha aa jag kan ju det...tyvär måste jag säga :/ Jag vet men om du tänker efter så typ alla vuxna som har varit tsm länge har typ hittat varann runt 30..till o med 40. Fatta att man lixom inte hittar rätt förns man e så ga...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards