choklad-brudarna

Direktlänk till inlägg 9 mars 2013

Ses sen du brudi!! <3

Av Jori Jacobsson-Lind - 9 mars 2013 14:28

GRATTIS GUMMS!!!!!!!!!   

Haha aa jag kan ju det...tyvär måste jag säga :/ Jag vet men om du tänker efter så typ alla vuxna som har varit tsm länge har typ hittat varann runt 30..till o med 40. Fatta att man lixom inte hittar rätt förns man e så gammal, jag menar då kanske man har fått barn och allt sånt som man vill göra med den rätta som man inte hittar förns efter.. gud vad jag tänker mycket! :O

Haha det va samma här när jag fick min, men det låter bra, asså det handlar bara om att du har bra betyg och att du låter peppad på o verkligen gå den linjen under samtalet. Jag fick lixom asdåliga poäng på intagningsprovet men jag hade bra betyg och va verkligen posetiv under samtalet..asså jag berättade om framtidsplaner och att jag tyckte de va kul och det är huvudsaken.. vafan jag är bäst på sträckgubbar men sen..pff fuck no!!

Det blir nog bra att visa dom på datan, då får dom ju verkligen se originalen lixom!

Nej asså ettorna va bara där precis i början för att dom hade lektioner sen..bara de att jag börjar halv 9 på torsdag..när intagningsprovet börjar lixom, men jag ska prata med min bildlärare och se vad hon tycker.. :)

Har ingen aning, dom sa bara hur många som sökt, men dom vet typ inte själva hur många dom tar in eftersom de e fuckade skolverket som styr det!

Haha har inte ont längre ;) ...och ja chokladen va NICE!!

Det låter bra med lagen, haha hon lär ju få skjuta som satan medans vi typ dör nånstans eller ja nått sånt :P

Puss hej 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jori Jacobsson-Lind - 14 juni 2013 12:59

Hej gumms, nu va det ett jävligt bra tag sen vi skrev på bloggen så ja nu bestämde jag mig för att bara skriva ALLT. Det kommer inte va så positivt bara så du är beredd.. Ja nu är det sommarlov, första dagen på lovet körde mamma mig akut till sjukh...

Av Jori Jacobsson-Lind - 8 april 2013 19:30

De va ett tag sen du svara insåg jag nu.. kom på att jag kanske skulle skriva oxå lixom ^^ Jaa ivrighet är ju inte våran bästa egenskap precis.. Nä tyvärr så vet man ju aldrig hur långt det blir, men man får väl hoppas! Aja, vi tar det som de kmr.....

Av Jori Jacobsson-Lind - 25 mars 2013 08:08

Hej, haha så bra då...aa lasertagen va nice! ;) Ja håller med, hatar att vi människor ska va så jävla ivriga när det gäller o hitta LOVEEEE.. ja får iaf hoppas att livet är långt, man vet ju alddrig :S Ja men jag tyckte de va bra det du gjorde.. ...

Av Jori Jacobsson-Lind - 19 mars 2013 19:34

TACK!!   Hade bästa födelsedagen, typ någonsin! Lasertagen måste vi absolut göra om!!   Mm jag vet, och de typ suger.. man vill ju gärna hitta den rätta nu! men vafan, livet e långt!  Så himla skönt att intagnigsprovet är gjort!! Asbra att jag ...

Av Jori Jacobsson-Lind - 7 mars 2013 20:56

Hai  Jaa men precis, vi hade ju det så.. aja. Aa hahah hoppas påsk blir lika bra som sportlovet!      aa, de där med kärlek kan du ju nu vi dethär laget.. Hahah gud jag hoppas verkligen den rätta dyker upp innan 30! Men vem vet, den stackars sate...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards