choklad-brudarna

Alla inlägg under december 2012

Av Jori Jacobsson-Lind - 22 december 2012 19:16

Aa fråga din mamma och somsagt messa ikväll. asså jag tror inte att du hinner läsa dethär förrns vi träffas så det fixa sig :) 

Jävla gus för att han typ våldtar dej!! inte okej!! då ska han alltså åka hem imorgon.. va länge han va hos er!! Hoppas han inte gör det så du slipper honom och får en bra jul! 

Bra att du fattar, jaa om de finns känslor är det såklart extra jobbigt... Okej, så alltså.. allt är typ hans brorsas fel om jag fatta det hela rätt? Så hans mamma blir av med alla barnen? stackras henne! och såklart stackars baranen, och Martin även fast jag har svårt att tycka synd om honom. 

Klart det blir bra gumms. vad är det man säger.. Om det inte är bra ännu så är det inte slut? äh, jag kmr inte ihåg, men hoppas du fattar vad jag menar. 

Hahah nä de va väl det jag tänkte! xD Ska vi slå vad om att du är lika smal somvanligt imorgon? det är så det brukar vara ;)

Okej jag kan berätta. Jag vet inte om du vet det men moa har iaf kille, Nils. Vi bestämde att vi skulle ta hål i öronen idag (lördag) för typ en vecka sen men vi bestämde aldrig vilken tid och så eftersom hon skulle till stallet och visste inte  riktigt när. Så vi sa att hon skulle kolla upp det så skulle vi höras på fredagen. Så, i fredags när vi prata så sa hon att hon skulle sova över med Nils den kvällen. Jag ba jaha men när åker han hem då? det visste hon ju inte men hon skulle messa mig på kvällen när hon visste. Så när hon messa så fråga hon om vi kunde hämta henne runt 1-2. jag frågade mamma om det gick bra men det gjorde det INTE för där vi skulle ta hål stänger två. Så jag frågade om vi kunde hämta henne typ 12 och det gick inte för då va nils där så jag fråga om han inte kunde åka hem tidigare och då skrev hon bara kan vi ta det någon annan gång? Så jag svara aja visst vi skiter i det. 

Aa, det va det. förlåt för den jättelånga förklaringen. Det är bara det.. det känns som alla väljer sina killar framför mig. grejen är att jag inte kan förstå sånt eftersom jag inte har kille och då blir jag bara ännu mer ledsen när jag tänker på det och aa. Jag tänker för mycket och över reagerar. Nu vet du.

Juste, hur går det med köket och allt? 

Hihi tre julklappar låter kul.. :3 

Ses imorgon! Pusselipuss på di med   

Av Jori Jacobsson-Lind - 22 december 2012 13:12

Haha aa precis, lärare är ju som dom är lixom.. :3 Okej eh jag ska fråga mamma idag också...jaha då fattar jag, hade ni gått på gudstjäns hade jag fan inte följt med!! Men jag är ju så smal så jag får plats! ;) Okej eh nej jag tror inte att jag har bråttom hem men som sagt ska prata med mamma idag. Okej lappen låter bra!! ;) 

Haha vadå jävla gus..? EH NEJ han åker hem kvällen innan julafton..men grejen är de att nu pratas det om att han ska fira jul med oss hemma hos Carola.. så eh aa kul NOT! 

Ja förstår att du blev förvirrad men ja de är as jobbigt..speciellt nu när känslorna finns igen lixom.. Nej grejen är att han är placerad i stockholm för att det går en jävla massa rykten om honom och hans familj..och hans brorsa har gjort så att ingen av barnen får bo hemma hos mamman längre... Ja jag tycker verkligen att han ska komma och hälsa på elr ännu bättre komma tillbaka! 

Haha ja jag håller med om de där med Elias, Ja klart jag skiter i honom... de blir nog bra tillslut eller nått! Haha gumms jag skulle aldrig börja jobba så... och ja godis är sjukt gott...min mage växer efter alla tjockisdagar jag har haft dom senaste veckorna. 

Men jaha asså gumms jo du ska prata om det. Varför och vad hände... elr asså varför blev de inget?

Äsch då jag går ju vilse i stan hela tiden så ;)

Vi ska också koka knäck idag..vi ska bara fixa klart renoveringen i köket först :P

Nejdå...eh det är 3 julklappar men ja :) Oki jag messar ikväll när jag har pratat med mamma, pusselipuss!!   

Av Jori Jacobsson-Lind - 22 december 2012 12:30

Hahah fan va kul med spex!! Linus brukar berätta om de som hans lärare gör på hans skola.. skratta åt lärare tackar man inte nej till! xD

Va bra, då hämtar vi dej runt kvart i 10 :) hahah nej asså vi ska förbi mormor och morfars grav, vi brukar försöka göra det tillsammans ibland. Men Bosse vet inte att du kommer med men det är inga problem. Blir det trångt så tar vi somsagt sofforna!! :D BTW Efteråt ska vi handla mat, men det går nog snabbt. du har inte bråttom hem va?

Jaha, men du jag skriver ner allt på en lapp så får du den imorgon :)

Asså fyfan, jävla gus! är han starkare än vad man tror?? Men han har väl åkt hem nu??

Jaha okej, Sorry jag blev bara lite förvånad när du sa att du skulle sakna honom. Aja, det är aldrig kul att förlora någon man bryr sig om! :( Men han kanske får det bättre i fosterfamilj? ja vet iförsi inte varför han flyttar men det finns ju alltid en anledning så han kanske kan börja om där lixom? Han får det säkert bra och om du saknar honom för mkt får han väl komma och hälsa på!

Asså Elias, hur gammal är han lixom? Skitlöjligt, somsagt, skit i honom. Aw tack gumms! :*

Jaha tänkte väl, jag ba oj det låter jobbigt med både jobb och skola! :o jaa asså pengar är ju pengar och godis e gött! ^^

Det blev inge hål i örat idag för moa ställde in hela skiten och jag orkar inte prata om det. 

Har precis varit ute i typ två timmar i skogen med mamma (vi gickINTE vilse host host) så nu ska vi koka knäck :) 

Glöm inte min julklapp nu bara, ses imorgon!   (jag skickar mess när vi åker)

Av Jori Jacobsson-Lind - 21 december 2012 19:27

Jodu gumms de är så jävla skönt! Och vi lärarna hade världens bästa spex idag! HAHA skrattade ihjäl mig...lovar! Jaha nej men asså jag beställde aldrig tröjorna...önskar mig bara dom :P Mene ja jag vill med, okej eh vafan ska vi göra i kyrkan? :S Säg inte att vi ska gå på nån gudstjäns????!!!! :O Du soffor lät gött, vi kör på det! Aa men jag raderar ju mina mail så...har inga kvar vettu ;) Absolut jag ska fundera!!

De va inge trevligt alls!!! Han gjorde allt för att hålla fast mig i sängen..jag siktade faktiskt på det men de blev ingen spak :/

Martin flyttas till fosterfamilj i stockholm för att han inte får bo hemma längre...ja jag kommer sakna honom, asså vi har träffats jätte mycket senaste veckorna och pratat om allt...vi va på G men nu när han ska flytta så blir de ju inget lixom.

Eh Elias skrev ju "hej <3" På kvällen efter jobbet (typ as många timmar efter han skrev) så skrev jag bara ett "hej" tillbax... då fick jag ett "läget?" tillbax imorse... De va bara så sjukt drygt så jag raderade hela skiten...jag menar fyfan asså hahaha han försöker va tuff men det blir bara löjligt ;O Tack gumms. jag lovar att aldrig lämna dig så :)

Nej asså inget regelbundet jobb, men jag städar på skanska ibland...det ger bara en hundrig hit o dit men de räcker till godis så GLAD tjej ;)

Men hallå klart vi ses, vafan !

God jul på di med, och nice med ett till hål i örat, allt klär en skönhet så resultatet blir nog super bby!   

Av Jori Jacobsson-Lind - 21 december 2012 16:54

Hej igen, glömde berätta en sak! Imorgon ska jag ta ett till hål i örat!! :D Jag har velat det sen i 6:an så det är väl dax att jag gör det nu! Moa ska följa med oxå, eller jag ska ge henne det som i julklapp, passar på eftersom hon oxå ville. Aja, det kanske du inte ville veta, förlåt. 

Men hursom tänkte bara berätta det för jag längtar så! du får se resultatet på söndag... (: PUSS 

Av Jori Jacobsson-Lind - 21 december 2012 13:17

hej, skönt med ledighet!! Eller vad säger du? ;)

Oj, ofta du inte fått dina tröjor ännu? det va ju jättelänge sen! :o

Om söndag, om jag fatta det rätt så vill du alltså följa med..? Ja jag vet men Bosse och dom hör till den bra delen va släkten. Dessutom, om dom blir tråkiga så kan vi alltid gå därifrån. dom har jättemysiga soffor! :) Om jag inte minns fel så skulle vi mötas i stan vid typ 10, åka till kyrkogården och sedan hem till dom o fika. 


Alltså du står med på alla mejllistor om agilityn så om du bara går in o kollar så borde det finnas ett mejl där om hur du gör. Men om du inte vill fortsätta nästa år är det ingen ide att du betalar nästa termin, men du kan ju fundera på det över jul. 

Eh.. han visade det?? :o usch det låter inge trevligt.. sparka honom mellan bena ifall det blir problem!

Oj, okej, vad ska Martin göra? Kommer du sakna honom? när förlät du honom? Känner att jag inte hänger med. 

Dethär med Elias. Skit bara i honom. Det är dessutom så jävla lågt av honom o tro att han kan komma krypande tillbaka och att du ska förlåta honom... Du, jag lovar att aldrig lämna dig iallafall! 

Oj, när skaffa du jobb? Låter jobbigt att både jobba och va i skolan :o 

Aja, hoppas verkligen vi ses i helgen! Vill du inte följa med så kan vi ju bara stanna till utanför ditt hus så byter vi julklappar. Men due, jag älskar dig oxå!! God jul på di sötnos  

Av Jori Jacobsson-Lind - 20 december 2012 22:06

Tack, är glad att du blev nöjd! :)

Okej låter nice!! Eh aa de är fucking ice-cold....jag väntar ännu på MINA varma tröjor,, när nu dom kommer.. :P Eh har ingen aning om vad jag gör på söndag, eh aa din släkt är sååå stel o tråkig men visst det hade varit bra om vi kunde byta julklapparna! ;) Yes, eh mamma har inte betalat årets ännu så de får hon göra, om du har lust o skicka uppgifter om hur vi ska skicka in de o banknummer...aa du fattar. Men jag har faktiskt ingen aning om hur jag ska göra med agilityn nästa år, vi får se hur det blir...

Nej han mer VISADE DET...va rätt att han skulle våldta mig där ett tag.. :O Men nu har han tydligen fått känslor för mig också..fattar ingenting men de blir nog bra!

BTW Martin försvinner från ön den 1 januari...är grymt ledsen över det och kommer sakna honom som FAN! Elias skickade sms till mig idag också..men han skrev bara "hej <3" men jag tog bara bort det, de händer så mycke annat nu så orkar lixom inte med honom riktigt...Alla bara sårar mig eller försvinner ifrån mig hela tiden, livet blir tydligen bara jobbigare och mer känslosamt :/

Du tack själv för helgen!! Haha eh snarare 1 dag men aja ;)

Men nu vill jag bara sova..kom precis hem från jobbet så en säng nu hade varit nice! Men due.. peace out bby! Älskar dig!! :*

Av Jori Jacobsson-Lind - 16 december 2012 18:20

Va fint det blev, de e du som e duktig chey jö!! ;) 

De två tröjorna jag köpte var en lila stickad tröja och en typ ljusgrön tjocktröja. jag behövde verkligen det nu när det är kallt! Mamma köpte dessutom några fler som jag kommer få i julklapp.. c: På tal om det, vad ska du göra på söndag om en vecka? (agilityn är slut för i år) för vi ska hem till mammas bror (Bosse) och fika hos honom, så undra om du ville följa med? tänkte att vi kan byta julklapparna då! :)

Och agilityn, vill du fortsätta nästa år..? Isåfall så borde du fått mejl om betalning, kolla det. Om din mamma inte betalat för detta år så är det ju bara att betala två gånger.


Ehm,, han vill VADÅ?! hahah va mysigt.. sa han det till dej, bara sådär?? :o 

Aa resten vet jag, tack för helgen btw! En vecka kvar i skolan nu då.. 

PUSS!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards