choklad-brudarna

Direktlänk till inlägg 19 februari 2013

va vi är duktiga då ;)

Av Jori Jacobsson-Lind - 19 februari 2013 16:32

hahah jag tar sockerpauser hela tiden så..   
Aa jag fattar det.. Så hoppas ni får prata snart.. 

Jaa jag hoppas de blir vi på lovet, om du har lust alltså?

Ojdå, hatar när man skickar till fel person! okej så det har typ inte hänt nått. skönt?

Jaa klart jag kan lära dig, ska bara se om jag lyckas lära mig det oxå först xD


asså detdär med kille.. nej jag har lixom ingen på G men jag kan inte läsa killar o de e lixom ganska jobbigt. jag vet inte ens om jag gillar honom?! det är ganska löjligt faktiskt... Asså du vet axel, som jag väntar på bussen med? vi har börjat prata typ varje morgon, men det är typ det. elr om jag går förbi i korridoren så kan han typ knuffa till mig eller peta/kittla mej elr nått men de är ganska vanligt att killarna i roma gör så.. mot typ alla. Men jag vet inte. tänk om han faktiskt gillar mig? ugh... han är lixom ett år yngre än mig.. hur vet jag om jag gillar honom? visst är han mogen för sin ålder, men det är mest när bara vi pratar. skitsamma, jag vet inte helt enkelt. 


Fuck, nu kommer mamma hem, måste dra, PUSS   

BTW, hahah håller med dig, mina vänner gillar inte varan nä.. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jori Jacobsson-Lind - 14 juni 2013 12:59

Hej gumms, nu va det ett jävligt bra tag sen vi skrev på bloggen så ja nu bestämde jag mig för att bara skriva ALLT. Det kommer inte va så positivt bara så du är beredd.. Ja nu är det sommarlov, första dagen på lovet körde mamma mig akut till sjukh...

Av Jori Jacobsson-Lind - 8 april 2013 19:30

De va ett tag sen du svara insåg jag nu.. kom på att jag kanske skulle skriva oxå lixom ^^ Jaa ivrighet är ju inte våran bästa egenskap precis.. Nä tyvärr så vet man ju aldrig hur långt det blir, men man får väl hoppas! Aja, vi tar det som de kmr.....

Av Jori Jacobsson-Lind - 25 mars 2013 08:08

Hej, haha så bra då...aa lasertagen va nice! ;) Ja håller med, hatar att vi människor ska va så jävla ivriga när det gäller o hitta LOVEEEE.. ja får iaf hoppas att livet är långt, man vet ju alddrig :S Ja men jag tyckte de va bra det du gjorde.. ...

Av Jori Jacobsson-Lind - 19 mars 2013 19:34

TACK!!   Hade bästa födelsedagen, typ någonsin! Lasertagen måste vi absolut göra om!!   Mm jag vet, och de typ suger.. man vill ju gärna hitta den rätta nu! men vafan, livet e långt!  Så himla skönt att intagnigsprovet är gjort!! Asbra att jag ...

Av Jori Jacobsson-Lind - 9 mars 2013 14:28

GRATTIS GUMMS!!!!!!!!!    Haha aa jag kan ju det...tyvär måste jag säga :/ Jag vet men om du tänker efter så typ alla vuxna som har varit tsm länge har typ hittat varann runt 30..till o med 40. Fatta att man lixom inte hittar rätt förns man e så ga...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards